O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 7 maja 2018

Ukwiecony proporczyk z sentencją (1800)


Na Zlot w Katowicach miałam w planach zrobić tylko jedną pracę na konkurs. Ale tak jakoś mnie wena poniosła, że dzisiaj pokarzę Wam kolejną pracę. Ten proporczyk powstał na konkurs ogłoszony przez Creatikon, a jego tematem były Kolorowe kwiaty.


Na banerku od Essy-floresy stworzyłam mediowo-kwiatowy proporczyk z sentencją.


Bazę pokryłam białym gesso, pastą śniegową przykleiłam trochę gazy i pomalowałam jasnozielona farbką. Potem dodałam szklane mikrokulki od APScraft i nadałam całości koloru farbkami: kremową, błękitną i różową. Zależało mi na uzyskaniu delikatnego efektu.


Napis pokryłam farbą Metal miedź. Dzięki niej uzyskałam wyraźniejszy akcent.
Zamiast papierowych, czy foamiranowych gałązek użyłam tekturek. Pomalowałam je zieloną farbą i pokryłam je woskiem metal jasnozielony.




No i przyszedł czas na układanie kolorowej kompozycji kwiatowej. Te piękne i różnorodne kwiaty z foamiranu zrobiła Ewa z AVEO Art. A ja dostałam ich całe pudełko. fajnie jest mieć takie koleżanki.










No i jeszcze wypadałoby ten proporczyk na czymś powiesić. Wybór padł na błekitną wstążke.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...