O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 kwietnia 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - kwiecień bis (1790)



Dzisiaj czas na drugi lift w ramach kwietniowego wyzwania na Rogatym blogu. Tym razem zliftowałam pracę Tiny.
Oryginał prezentuje się tak:



I tutaj postawiłam na minimalistyczne połączenie kolorystyczne - kraft z bielą i odrobiną złota.
Bazą jest papier Pustynia z APScraft. Dodałam wykrojnikowe gałązki i bombkę. Zamiast drugiej bombki wykorzystałam tekturkę od LaseroweLOVE. Całość uzupełniłam tekturową gwiazdką, gwiazdą betlejemską i kryształowymi mini-kwiatuszkami. Tekturki i bombkę maznęłam woskiem kameleon białe złoto.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe podejście do tematu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy lift. Połączenie bieli z craftem wygląda elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemna karteczka :) Podziwiam, że umiesz przez cały rok robić świąteczne kartki, ja nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno tkwi w prostocie. Śliczny lift. Dziękuję za udział w zabawie z marką APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny lift, sama mam z nimi problem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się Twoja kartka podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bardzo lubię ten kolor wosku, przepiękny efekt! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lift :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...