O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 19 listopada 2017

Kartki Świąteczne - listopad 2017



Listopad, to przedostatnie wyzwanie w tym roku na Rogatym blogu. Tym razem inspirujemy się kolędą, ale nie jakąkolwiek, tylko konkretnie tą: DO SZOPY, HEJ, PASTERZE...




Z tej okazji powstały dwie podobne kartki. Są one na nieświątecznym papierze w złote róże. A inspiracja jest wers: "Syn Boży w żłobie leży...".
Dodatkowo na jednej umieściłam zembossowane na biało nutki.
Kartki proste, ale mam nadzieję, że na temat.


Tak prezentuje się pierwsza kartka...





I druga...







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...