O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 listopada 2017

Kalendarz w turkusie



Przedstawiam kolejny kalendarz na przyszły rok. Tym razem mniej kolorowy.
Na czarne gesso nałożyłam w środkowej części białą pastę strukturalną.

Główna ozdobą jest tutaj przetargana serwetka rozetkowa ze Scrapińca. Dodałam do niej kilka metalowych ozdób.


Potem całość pomalowałam niebieską farbką z perłowym połyskiem. Gdzieniegdzie psiknęłam turkusową mgiełką. Dodałam też odrobinę zieleni, żóci i złota.


Cyferki pomalowałam pastelową zieloną farbką i dodałam im odrobiny blasku brokatem w kleju.


Całość wykończyłam pastą woskową kameleon - biale zloto i pastą woskową metal - zloto krolewskie z APScraft. Na rozetki dodałam błyszczące mini-kwiatuszki.






Kalendarz zgłaszam na Wyzwanie #11: metalowa ozdoba na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Ale piękny! Świetnie dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, fantastyczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalałaś mediowo :) wyszło extra :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłaś się brudzić :) Świetny kolor, bardzo fajny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pomediowany :) Moje ulubione kolory ,3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki, takie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i odważne mediowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolorystyka! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna ciekawa praca. Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze jedna:))) Dziękujemy za udział w naszej zabawie w AltairArt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...