O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 9 września 2017

Zielona flaszka



Była już flaszka ozdobiona na niebiesko (TUTAJ), była tez w fiolecie (TUTAJ). Dzisiaj przyszedł czas na butelkę ubrana w zieleń.


Butelka sama w sobie ma dosyć ciekawy kształt, który postanowiłam wykorzystać przy jej ozdabianiu.
Najpierw potraktowałam ją białym gesso i przestała być ciemnozielona. Potem w niektórych miejscach nałożyłam czarne gesso.
Następnie w ruch poszły koronki i tekturki.
Trzy odcienie zieleni nadały butelce na powrót kolor.
Potem tekturki (i nie tylko) podkreśliłam zieloną i złotą farbą z perłowym połyskiem.
Na koniec dodałam kilka świecidełek i uznałam, że butelka jest gotowa.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...