O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 2 sierpnia 2017

Podziękowania w zieleni



Koleżanka dala mi nie lada zadanie. Poprosiła o zrobienie kartki w formacie A5.
Obawiałam się, że nie będę potrafiła zapełnić takiej przestrzeni.
Ale nie taki straszny diabeł...
Z drugą pójdzie mi łatwiej.


Kartka powstała na bazie zielonego papieru Jungle/Meadow marki Altair Art. Lekko go przełamałam delikatnym, koronkowym papierem Obietnice 05 z Magicznej Kartki.
Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam też duże półperełki.



Główną część kartki stanowi napis z podziękowaniami. Całość na kilku warstwach.


Kartkę ozdobiłam kompozycją kwiatową oraz kielichem z hostią.
Do wykonania kompozycji użyłam lilii, winorośli i listków czereśni z APScraft. Dodałam też jeden większy kwiatek i trochę innej zieleninki z kilkoma złotymi akcentami.





Do wykończenia kartki użyłam małych serwetek wyciętych wykrojnikami.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Zadanie wykonane na 6! Piękna kartka :) Ta zieleń w tle jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiednia tonacja dla księdza. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży format świetnie ogarnięty, bardzo przemyślana praca :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pamiątka! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...