O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Podziękowania w granacie



Z wielkim trudem przełamuję niemoc twórczą. Bardzo motywujące są do tego zobowiązania.
Dzisiaj przedstawiam kartkę w formacie A5 z podziękowaniem dla odchodzącego księdza.
Coraz bardziej podoba mi się ten format.


Tym razem połączenie granatu i błękitu za sprawa papierów marki Altair Art: Cold/Fish Eye i Ever and always - Blue. Różne kolekcje, a pasują idealnie.



Napis ozdobiłam złoto-białą hostią i kompozycją kwiatową. Znalazły sie tutaj kwiat z foamiranu, papierowe kwiaty ręcznie robione i gotowe różyczki. Dodałam troche listków i gałazek, przełamując granat odrobiną złota.
Znalazły się tutaj listki czereśni i gałązki fasoli z APScraft.




Górę i dół kartki wykończyłam mini-serwetkami.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Dorotko świetnie Ci idzie komponowanie dużych formatów :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej koloprystyce podziękowanie jest cudowne:) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalenie elegancko :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful work! Thanks from Altair Art!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...