O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 27 sierpnia 2017

Fioletowy ślub



Dawno nie było box'ów. No to teraz będzie kilka.
Na pierwszy rzut ślubne pudełko w dwóch odcieniach fioletu.


Na zewnątrz intensywne fioletowe deski za sprawa papieru Kolorowa Łąka z Galerii Papieru.
Wieczko ozdobiłam warstwową tekturką ze Scrapińca. Pokolorowałam ją dwona odcieniami fioletowego tuszu. Dodałam kilka kwiatów i napis wycięty banerem M z APScraft.




Środek zdobi papier Rajski Ogród 08 z Magicznej Kartki. Delikatny i z subtelnym wzorem idealnie spasował mi do środka box'a.
Coś mnie wzięło na wykorzystanie papierów ze starszych kolekcji. Niekiedy leżą u mnie kilka lat, aż przyjdzie na nie pora.


Skrzydełka pudełka ozsobiłam tekturkami i wycinankami odpowiednimi do okazji.




Nie mogło zabraknąć też życzeń.


Środek zdobi Młoda Para na mostku z Crafty Moly. Dla ozdoby dodałam tylko kilka kwiatków.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...