O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 21 czerwca 2017

Chrzest Święty w bieli



Ostatnio spodobało mi sie robienie białych kartek.
Dzisiaj z okazji Chrztu Świętego.


Na serwetce i listkowym wianuszku umieściłam okolicznościowy digi-stempel.
W rogu dodałam bukiecik białych róż, a rogi ozdobiłam półperełkami.


Digi-stempel jest autorstwa Katarzyny Coda-Kowalskiej.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 23: Monochromatycznie na blogu Filigranki.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. śliczna, delikatna praca! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo i delikatnie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...