O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 czerwca 2017

Album



Za pasem wakacje, a ja wracam wspomnieniami do poprzednich lat. Trzeba nadrobić zaległości albumowe.
Przed wyjazdem na tegoroczne wakacje postanowiłam uporać się ze zdjęciami z lat poprzednich.


Dzisiaj przedstawiam album na bazie kraftowej w bardzo "surowym" wydaniu. Bazę ozdobiłam papierami z kolekcji Tears in Rain marki Altair Art. Dodałam tylko napisy wycięte z czarnego kartonu chorągiewkowym alfabetem z Craft Passion.



Oczywiście okazało się, że mam zbyt dużo zdjęć, chociaż i tak zrobiłam ich selekcję przed wywołaniem. A szkoda mi było ich nie wykorzystać. Zrobiłam więc dodatkowe skrzydełka na bazie kwadratowych kopert.


















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...