O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 22 marca 2014

Tort z % z mini kursem



Dzisiaj chcę Wam pokazać tort z papieru toaletowego. Z założenia miał on być minimalistyczny w ozdobach skrywać % prezent.
Jest on humorystycznym prezentem na 40-te urodziny.


Aby było wiadomo z jakiej okazji jest ten tort, zrobiłam do niego (jako ozdobę) swoistą tabliczkę znamionową.
Powstała z papierów Magicznej Kartki.


Głównym elementem tabliczki jest 40-tka wydrukowana na odpowiednim papierze. Dodatkowo cyfry ozdobiłam małym bukiecikiem w żółto-zielonej tonacji. Dodałam jeszcze sznurkową kokardę. To nawiązanie do minimalistycznej, sznurkowej ozdoby na torcie.



Na wydrukowanych cyfrach odbiłam stempel z literkami i zembossowałam go na gorąco złotym pudrem.


Gdzieniegdzie przysiadły złote mini motylki...


...a jeden większy schował się wśród kwiatków.

Tort zgłaszam na Wiosenne BLOG HOP u SZMEKA.

 



A teraz jeszcze pokażę Wam jak ten tort powstawał.

Do jego wykonania potrzebowałam:
- 22 rolki papieru toaletowego
- kawałek tektury
- 2 arkusze folii do pakowania (celofan)
- troche taśmy pakowej
- sporo sznurka (wstążki)
- nożyczki
- szpikulec do zrobienia dziurek


Ułożyć koło siebie w okrąg 7 rolek papieru toaletowego. Związać je dosyć mocno sznurkiem lub wstążką. Przyciąć odpowiedniej wielkości tekturę na podstawkę. Ja nie chciałam, aby zbyt wiele jej wystawało. Położyć papier na tekturze i zrobić w niej kilka dziurek, aby przywiązać rolki z papierem. To da większą stabilność.
Od spodu przylepić taśmą pakową folię do pakowania. Potem będzie to trudne.


Następny okrąg zrobić z 6 rolek papieru i również związać. Nałożyć na pierwszą warstwę.




Kolejną warstwę stanowi okrąg związany z 5 rolek papieru. Przed jego umieszczeniem na torcie, do środka włożyłam %.


Kolejne piętra tworzą trzy rolki papieru i na górze jedna. One też są związane sznurkiem.


Do dziury w ostatniej rolce papieru toaletowego włożyłam sporej wielkości kwiat.


Pozostało tylko na jednym z pięter umieścić ozdobną tabliczkę i zapakować w folię. Ja ją związałam w 4 miejscach sznurkiem.
Oczywiście każde z pięter można ozdobić osobno.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...